naspoi
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

آنچه این تعریف از آن کنار می گذارد این است که یادگیری در ابتدایی ترین سطح، یک تمرین آزمایشی و خطاست. بنابراین آزادانه صحبت کنید و بدون نگرانی در مورد اینکه آیا اولین بار به آن دسترسی پیدا کرده اید بنویسید یا اینکه تلاش دیگر انجام خواهید داد.

کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی  نتیجه می دهد؟

البته که می تواند موثر باشد. سعی کنید با اصول اولیه آشنا شوید و با تمرکز بر سنگ بنای اصلی زبان انگلیسی، هنگام تلاش برای پیچیده تر کردن عناصر، شما را در پایه محکم قرار می دهد. بنابراین با کلمات کلیدی شروع کرده و یادگیری قواعد اصلی دستور زبان را شروع کنید، مانند اسم ها، ضمایر، فعل های تو بی، افعال عمل و صفت ها.

در هنگام آموختن زبان انگلیسی کنجکاو باشید و درباره همه مطالب آموزشی در کلاس سوال بپرسید و همیشه کنجکاو باشید. زبان انگلیسی پر از استثناء است و غالبا بیشتر از آن که در واقع نباشد، انگلیسی صحبت می کند قوانین دقیق و مشخصی را که زبان تعریف می کند تنظیم می کند. خود را با فرهنگ انگلیسی آشنا کنید و زبان را بهتر درک کنید. شما می توانید با مطالعه ادبیات، فیلم ها و جاذبه های گردشگری بیشتر آشنا کنید و خود را با کسانی که انگلیسی به عنوان زبان اول خود صحبت می کنند محاصره کنید.

همانطور که اصطلاح انگلیسی می گوید تمرین موجب عالی شدن می گردد، بنابراین مرتبا آنچه را که آموخته اید به یاد بیاورید و آن را در دنیای واقعی عملی کنید. زیاد بخوانید، زیرا مغز انسان از قدرت غیر قابل توصیفی برای پردازش اطلاعات و احساس آنچه در قبل از آن قرار دارد استفاده می کند و خواندن روشی واقعا مؤثر برای کمک به مغز شما است که آن اتصالات مهم را که به تسلط حاصل می شود انجام دهد.

همچنین تلاش های خود را با روزنامه ها، مجلات و کتاب های مصور شروع کنید، جایی که تصاویر می توانند به پردازش اطلاعات کمک کنند. شرکت در یک موسسه زبان انگلیسی در تهران را نیز پیشنهاد می دهیم.

سعی کنید که هر روز به واژگان خود بیفزایید و آن ها را مطالعه کنید. هر روز حداقل یک کلمه جدید را یاد بگیرید. چرا با جدیدترین اضافات موجود در فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد برای واژگانی که از لحاظ فرهنگی مورد استفاده هستند کار نکنید. مغز خود را در حال مطالعه نگه دارید تا به زبان انگلیسی فکر کند.

این یکی از نکته های خاص مواردی است که می خواهید به عنوان یک عادت واقعی فکر کردن به زبان اول خود اقدام به انجام برخی اقدامات کنید. با قرار دادن یادداشت ها در دفتر خود و بر روی موارد اصلی در خانه، با نوشتن نام وسیله توصیف شده به زبان انگلیسی می توانید کمی کمک کنید.

لیسنینگ کار کنید و گوش خود را با سرعت بیان جملات در این زبان آشنا سازید. گوش دادن به فیلم ها، پادکست ها و موسیقی همه می تواند به گوش شما کمک کند که زبان انگلیسی را در تمام میزان تنوع خود تطبیق و پذیرش دهد. با صدای بلند با خود صحبت کنید و صحبت کردن با خودتان برای تکمیل کردن انگلیسی صحبت شده مهم است. بنابراین پیش بروید و از طریق روال روزمره خود صحبت کنید و صداهایی را که برای آن تلاش می کنید انتخاب کنید.

یکی از راه های یادگیری یک زبان به شکل چندان موثر از تکرار کارهای نوشتاری و کلمات گفتاری بارها و بارها وجود ندارد. انگلیسی یاد بگیرید و سعی کنید که از منابع مناسب استفاده نمایید. یادگیری نباید یک تجربه کسل کننده از تمرینات یکنواخت باشد و نباید چیزی باشد که شما فقط از آن وحشت دارید. هر ارائه دهنده محترم دروس انگلیسی فرایند یادگیری را سرگرم کننده می کند، نه اینکه شما را با کارت های نشانه و پاورپوینت های بی معنی خسته کننده آشنا سازد.

توجه کنید که لازم است اهداف خود را تعیین کنید و تنظیم هدف برای یادگیری شما در مسیر یادگیری ضروری است، بنابراین پیش بروید و خودتان را به یک سری چالش ها برسانید. سرانجام بعد از این همه سخت کوشی استراحت کنید. استراحت و گذراندن دوره بهبودی مغز بسیار لازم است که به شما اجازه می دهد تا همه آن کلمات، اصوات و دستورات دستور زبان را بهتر درک نمایید.

یادگیری زبان و تمرین آن چیزی بیش از نشستن در کلاس و تلاش برای جذب همه مطالب از معلم است. همچنین به تلاش اضافی شما نیز نیاز دارد. انجام کار اضافی اگر واقعا بخواهید مهارت های زبانی خود را تقویت کنید مهم است.

در هنگام آموختن سعی کنید استایل یادگیری شخصی خود را کشف کنید. همه ما متفاوت هستیم و تفاوت هایی است که جهان را بسیار متنوع و کامل می کند. از آنجا که هر فرد منحصر به فرد است، نحوه یادگیری هر فرد نیز بی نظیر است. همه ما سبک های یادگیری متفاوتی داریم و مهم است که بدانید کدامیک مورد علاقه شماست.

در انتها توجه کنید که دانستن روشی که شما بهترین یاد می گیرید باعث می شود خودتان را بهتر درک کنید و از تجربیات یادگیری خود بیشتر بهره مند گردید. این اولین قدم برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی شما می باشد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ دی ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۱۳:۴۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب