naspoi
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

ویژگی های ، قیمت ، خرید و فروش آب شیرین کن کشاورزی کدامند ؟ در اصل ، آب شیرین کن کشاورزی دارای غشایی (فیلتر ممبران) است که از طریق آن آب پمپ می شود و آب را در سطح مولکولی فیلتر می کند ؟ از لحاظ کارکرد فنی و حتی مالی آب شیرینکن کشاورزی با آب شیرین کن صنعتی برابر است و تفاوت عمده در آب خروجی دستگاه می باشد. آنچه در این مقاله از مجموعه مقالات دانشنامه تصفیه آب و فاضلاب خواهید خواند :
آب شیرین کن چیست ؟
آب شیرین کن کشاورزی چیست ؟
تفاوت آب شیرین کن کشاورزی و صنعتی در چیست ؟
ویژگی های یک آب شیرین کن کشاورزی خوب
موارد استفاده آب شیرین کن کشاورزی
پارامترهای تاثیر گذار در قیمت فروش آب شیرین کن کشاورزی
در خرید آب شیرین کن کشاورزی چه مواردی را باید در نظر گرفت ؟
خدمات آب شیرین کن کشاورزی سپاهان پالایش

آب شیرین کن چیست ؟
شرکت فنی مهندسی سپاهان پالایش طراحی و ساخت سیستم های آب شیرین کن صنعتی ( آب اسمز معکوس صنعتی) را از 0-1500 GPM برعهده دارد. RO یک فرآیند تصفیه آب بسیار مؤثر برای کاهش 99٪ نمک معدنی محلول ، آلی و سایر ذرات با قرار دادن آب تحت فشار و از طریق یک غشای نیمه نفوذ پذیر (فیلتر ممبران) است.
این فرآیند “اسمز معکوس” نامیده می شود زیرا این امر بر خلاف روند اسمزی طبیعی است ، جایی که آب حاصل از محلول با غلظت کم مواد جامد محلول از طریق غشایی به دنبال رقیق کردن محلول غلظت بالاتر می رود. سیستم آب اسمز معکوس با اعمال فشار توسط پمپ فشار قوی به محلول با غلظت بالای مواد جامد محلول ، ایجاد می شود و باعث می شود آب از محلول غلیظ از غشا عبور کند.
از این آب به عنوان آب تولیدی نام می برند. مواد جامد محلول در غشاء عبور نمی کنند. آنها به طور مداوم شسته می شوند تا تحت عنوان زباله تخلیه شوند. این عمل شستشو (CIP) همچنین سطح غشای ممبران را از رسوب یا پوسته پوسته شدن حفظ می کند.
آب شیرین کن کشاورزی چیست ؟

در اصل ، آب شیرینکن کشاورزی دارای غشایی (فیلتر ممبران) است که از طریق آن آب پمپ می شود و آب را در سطح مولکولی فیلتر می کند. بیشتر مواد جامد محلول نمی توانند از طریق غشاء عبور کنند. این بدان معنی است که آب بیرون آمده از صافی بسیار نزدیک به آب خالص است.
سیستم اسمز معکوس کشاورزی در این عکس یک سیستم بزرگ برای یک گلخانه نسبتاً بزرگ است ، اما اصول استفاده شده همان روش تصفیه آب صنعتی است.
یکی از بزرگترین مشکلات کمبود آب شیرین ، پمپاژ بیش از حد سفره های آب زیرزمینی (به ویژه برای کشاورزی) است که منجر به نفوذ آب شور می شود. اما روش کارآمد وجود دارد که اجازه می دهد تا آب های زیرزمینی بی فایده و شور را به آبهای گرانبهایی تبدیل کنند که می تواند برای رشد محصولات زراعی استفاده شود. به دنبال راه هایی برای رشد گیاهان در آب بسیار شور و بدون آسیب رساندن به خاک ، در حال حاظر تقریبا در تمامی کشور ها از دستگاه آب شیرین کن کشاورزی یا اسمز معکوس کشاورزی استفاده می شود.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۴۹:۰۹ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب